Recordatori referent a la sanció “sense sortides” per acumulació de faltes iEduca

Benvolgudes famílies,

Per al vostre coneixement us recordem que, segons les normes de funcionament del centre aprovades pel consell escolar, tenim l’acord que si s’arriba a les 10 incidències d’incompliment de normativa de centre, concretament de deures i de material, no es permetrà realitzar les sortides escolars a l’alumne en qüestió com a mesura correctora, al llarg del trimestre.

Les sancions del vostre fill/a les podeu consultar diàriament al programa iEduca.

El càlcul de les incidències es fa trimestralment. Per poder compensar l’excés i alliberar-se de la mesura correctora, com a molt es podrà arribar a un màxim de 5 incidències durant el trimestre següent.

Resto a la vostra disposició per a qualsevol aclariment.

Marina Mateu Bellmunt

Cap d’estudis de l’INS Mollerussa IV