Quina problemàtica s’albira en el control de plagues com a conseqüència del canvi climàtic?

Aquest va ser el repte plantejat a l’alumnat de 4t d’ESO de Biologia dins de la situació d’aprenentatge d’ecosistemes humanitzats. Per resoldre’l es va comptar amb la col·laboració del Sr. Antoni Graus, membre de l’equip directiu de Raesgra & Biojuneda, especialitzada en el control integrat de plagues, bioseguretat i higiene industrial i ramadera.
En la xerrada, l’alumnat va aprendre quins són els mètodes de control de les principals plagues en la nostra zona geogràfica i la reglamentació associada als productes biocides. Així com, va poder extreure conclusions sobre com l’increment de la temperatura global del planeta afectarà als cicles reproductius de les diferents espècies, així com modificarà l’estratègia pel seu control.
Des de la nostra web volem agrair especialment la col·laboració del Sr. Antoni Graus per donar una visió pràctica del control de plagues i difondre les característiques d’aquesta activitat econòmica.