PROVES CANGUR 2022

El passat 21 de març, l’alumnat va participar a la prova cangur 2022. Aquesta prova l’organitza cada any La Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) i la d’enguany és la 27a prova. Realment és una prova internacional que la promou l’associació internacional Le  Kangourou sans frontières. En 1 hora i 15 minuts s’emplaça l’alumnat a resoldre 30 problemes de dificultat creixent i amb els que es posa a prova el seu raonament lògic i matemàtic.
Le Kangourou sans frontières té el següent objectiu: promouvoir la diffusion de la culture mathématique de base par tous les moyens et, en particulier, par l’organisation d’un jeu-concours annuel ayant lieu le même jour dans tous les pays concernés et dont l’objectif est de stimuler et de motiver la grande majorité des élèves…. que traduït és el següent: la promoció de la cultura matemàtica bàsica per tots els mitjans i, en particular, per l’organització d’un joc-concurs anual que se celebrarà el mateix dia en tots els països participants; l’objectiu d’aquesta activitat és estimular i motivar la gran majoria d’alumnes… Esperem que s’hagi aconseguit!
Sort en els resultats als i les participants!
El departament de matemàtiques aprofita l’avinentesa per agrair el suport del professorat i de la Carme (la nostra súper conserge) en l’organització de la prova!