Presentació del projecte quadrismestral 3r ESO

El passat dijous 1 de febrer, l’alumnat de 3r d’ESO va presentar el seu projecte MOVIMENTS MIGRATORIS I GLOBALITZACIÓ, en el que han estat treballant des de les diferents assignatures!

1. Soy migrante – L. Castellana. On l’alumnat s’han posat a la pell d’una persona migrant.

2. Podcast migrants – Ll. Catalana. Els alumnes han gravat un podcast on entrevistaven a una persona migrant.

3. Presentació del projecte The British Colonies – Anglès.

4. Des de l’assignatura de Ciències Socials, s’ha treballat la deslocalització industrial, l’economia i la globalització a través de l’anàlisi de la procedència de la roba que portem.

5. A Artècnia l’alumnat ha fet una anàlisi de l’habitatge a través de de la construcció de maquetes d’habitatge per a temporers.

6. Passaport de Vacunació – Biologia/Física i Química. Han estudiat les malalties relacionades amb els moviments migratoris, des de les malalties dels mariners fins l’actualitat, així com la globalització de les malalties infeccioses.

7. Espai de reflexió per saber l’opinió de les famílies sobre el projecte. Moltes gràcies a tothom per venir! ✨