PREMIS MATEMÀTICS

El passat 21 d’abril a l’institut vam celebrar el dia de Sant Jordi. Com ja va sent tradició, des del departament de matemàtiques, vam aprofitar l’avinentesa per fer entrega dels obsequis al millor pi relat de cada curs, a la millor fotografia matemàtica de cada curs i a aquell alumnat que ha quedat dins del 6% de les millors notes de la prova cangur 2023 de Catalunya.

Així doncs, si comencem pels pi relats, els guanyadors i les guanyadores de cada curs van ser els següents:

• 1r d’ESO: Gemma Pagès Millan (1A) amb el pi relat:

“Pau i amor, podem aconseguir si tothom veiem que podem afavorir l’ajuda, l’ajuda requerida que el món reclama, tots podem.”

• 2n d’ESO: Lluc Viladot Llanes (2B) amb el pi relat:

“Soc a Perú, estic observant al pardal bonic!!! Menjo verdures, tomàquets, amanida, macarrons, etc Hi han granotes, boes, gossos al carrer això que era normalet que jo trobava impactant ireal.”

• 3r d’ESO: Noemí Vico Morales (3D) amb el pi relat:

“Una a casa o algun habitatge on sentim recer els llums intensos interiors brillen advertint que el que apreciem avui podria no seguir quan tot amb dolorosa por no rebutgi l’esperat futur.”

• 4t d’ESO: Arnau Solsona Garcia (4A) amb el pi relat:

“Pol, Aleix i Arnau guanyaran la pilota blava per poder presumir moltíssim provant ametlles per la Mar Guerrero Clop.”

En quant a les guanyadores i els guanyadors de la fotografia matemàtica:

• 1r d’ESO: Firdaws Ben Amar el Amrani (1D) amb la fotografia matemàtica:

Cítrics Aguts

• 2n d’ESO: Pol Navarro Rius (2B) amb la fotografia matemàtica:

Els Fonaments de les Matemàtiques

El següent alumnat ha aconseguit estar dins del 6% de les millors notes de les proves cangur:

• Ainet Pons Clota (1A)
  • Desi Dimitrova Tuhchieva (1D)
  • Martí López Ginés (2A)
  • Berta Gordó Pons (2B)
  • Joan Pocurull Solé (2C)

A tots ells i a totes elles els i les felicitem pels seus èxits i desitgem que n’obtinguin molts més.