Participem en el projecte mediambiental “Fem un clic, fem-ho bé”

L’alumnat de 1r d’ESO hem participat al projecte “Fem un clic, fem-ho bé”, una actuació d’èxit del Pla Educatiu d’Entorn de Mollerussa. Així, amb el projecte “Fake Residus”, hem treballat per millorar l’entorn de l’IM4.
D’altra banda, l’alumnat de 3r d’ESO ha editat el vídeo coral en el qual han participat diferents centres educatius i entitats de Mollerussa.
Ens encanta participar en projectes com aquests! Podeu veure el vídeo del nostre centre clicant aquest l’enllaç! Per veure el vídeo coral, cliqueu aquí!

No us els perdeu i, sobretot, fem un clic i fem-ho bé!