Participació al Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta

Un any més, el nostre centre ha participat al Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana que pretén fomentar el gust per la lectura.

Les semifinals, la primera de les fases, organitzada pels Serveis Territorials i Serveis Educatius del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, a través dels CRP (Centre de Recursos Pedagògics) i els equips d’assessors i assessores LIC (Llengua i Cohesió Social), s’ha dut a terme al centre.

L’Aynara Perona Salvia, de 2n d’ESO, ha estat l’encarregada de representar la categoria individual CORSARIS, i la Blau Osorio, el Joan Pinós i l’Adrià Sasot, de 3r d’ESO, han representat la categoria col·lectiva TROPA DE CORSARIS.

Enguany la convocatòria s’ha dut a terme de manera telemàtica i, a diferència d’altres anys, l’alumnat no ha sortit del centre per llegir el fragment del llibre proposat per a la fase de semifinals en cada categoria, sinó que ha estat enregistrat i, posteriorment, s’ha fet arribar la gravació a l’organització perquè la valori.

La Fundació Enciclopèdia Catalana obsequia els lectors i les lectores amb un diploma i un llibre. Els concursants de cada semifinal passaran a la final territorial.

Molta sort a l’alumnat participant!