No ens en perdem ni una! Celebrem la Castanyada i Halloween

A l’institut Mollerussa IV hem gaudit de la festa de la Castanyada amb diverses activitats i molta participació. El departament d’Anglès s’ha encarregat d’explicar l’origen del Halloween i com aquesta tradició s’ha convertit en una festa de disfresses, ha organitzat escaperooms i ha decorat el centre. L’alumnat de 1r d’ESO s’ha vestit de presoner amb disfresses fetes a casa, amb elements simples i molta imaginació. No han faltat els complements! Per la seva banda, els alumnes de 4t d’ESO han amenitzat el pati amb la venda de castanyes i música per a recollir diners de cara al viatge de final d’etapa.  Gràcies a la participació de tota la comunitat educativa, l’alumnat de 4t d’ESO ha començat a finançar part del viatge que farà a l’abril.