L’alumnat de 3r d’ESO estrena una pàgina web que recull les seves creacions audiovisuals

Aquesta setmana, l’alumnat de 3r d’ESO està d’estrena. I és que, després de molts mesos de feina, els dos grups de 3r presenten una pàgina web que recull les seves creacions audiovisuals, elaborades en el marc de l’assignatura Llengua i creació.

La matèria fusiona llengua i literatura catalanes, i món audiovisual. S’hi treballa la creativitat a partir dels continguts curriculars de la matèria de Llengua i literatura catalanes i es fusionen amb produccions audiovisuals de diferent tipologia (ràdio, vídeo, imatge, etc.).

La pàgina compta amb quatre apartats ben diferenciats. Per una banda hi trobareu l’apartat RÀDIO IV, a través del qual podreu gaudir dels programes de ràdio que ha produït l’alumnat al centre. El programes són ben variats i de tota mena: reportatges, entrevistes, programes musicals, informatius, etc.

Logotip de la matèria elaborat per l’alumnat.

A l’espai TV IV podreu visionar els vídeos que han creat i penjat al nostre canal de YouTube. Veureu que també hi ha propostes molt interessants i formats ben diferents!

A l’apartat IMATGES, podreu veure algunes de les captures i composicions que aniran creant al llarg del curs, la qual cosa us permetrà conèixer el nostre entorn i el nostre centre, i saber una mica més de nosaltres.

Finalment, la pàgina també compta amb un espai d’enllaços d’interès, molts dels quals l’alumnat utilitza al seu dia a dia. Alguns estan directament relacionats amb Mollerussa i la nostra comarca, altres són recursos sobre llengua i literatura catalanes, i altres són eines que us poden ser útils a l’hora d’editar so, imatge fixa i vídeo.

Esperem que gaudiu molt amb els continguts que us presentem, tant com ho ha fet l’alumnat creant-los!

Per entrar a la pàgina web, només us cal clicar AQUÍ!