La Televisió de Mollerussa ens visita!

La setmana passada ens va visitar l’Ignasi, un periodista de Mollerussa TV, per parlar del projecte Humans of Pla d’Urgell, que els alumnes de segon d’ESO de l’institut estan duent a terme dins la matèria d’anglès.

Tres alumnes de segon – la Laura, la Itzíar i el Pol – van respondre les preguntes del periodista tot i explicant com havien viscut el projecte i les històries que havien redactat pel compte d’Instagram on es publiquen.

Podeu veure el reportatge sencer aquí: https://www.mollerussa.tv/alumnes-de-mollerussa-donen-a-coneixer-les-histories-personals-de-veins-del-pla-durgell/

Així mateix, el projecte Humans of Pla d’Urgell també ha estat publicat al Diari Segre, on les històries de diferents alumnes han aparegut a plana sencera en l’edició del dissabte.

Per altra banda ens alegrem que aquesta iniciativa també hagi tingut repercussió en altres mitjans, com ara el diari La Mañana i el digital Territoris.cat. D’aquesta manera, la feina feta per l’alumnat arriba a un públic més ample i passa a formar part de la comunitat on ells i elles viuen, adquirint una funcionalitat que no té quan es queda restringit a l’aula.