LA SALUT CARDIOVASCULAR – Projecte transversal de 2n d’ESO

El passat  3 de febrer, l’alumnat de 2n d’ESO de l’INS Mollerussa IV va celebrar la presentació del projecte Itinerari per la salut cardiovascular adreçada a les famílies amb un gran èxit de participació.

L’acte consistia en una exposició oral en el qual l’alumnat exposava els coneixements adquirits en relació a les malalties cardiovasculars, plantejant els productes elaborats a partir del seu treball en cada matèria amb l’objectiu de contribuir en la divulgació del tema protagonista de La Marató de TV3.  L’objectiu del projecte ha estat treballar la salut cardiovascular i poder conscienciar a tot el centre sobre la importància de fer esport, tenir cura de l’alimentació i evitar mals hàbits.

D’aquesta manera, durant l’exposició, ens van ensenyar els productes dels seus aprenentatges: el repte de les cordes cooperatives d’Educació Física, els cartells i els anuncis publicitaris en l’àmbit de Llengües, els avenços de medicina al llarg de la història a Ciències Socials, la traducció de Llengua Anglesa d’una lletra relacionada amb el cor i la creació d’un Escape Room per entendre la importància de la recerca científica.

Per l’alumnat va ser una experiència que va suposar un gran esforç, però també una activitat amb la que estaven molt motivats i entusiasmats, i que va generar molts fruits en forma d’aprenentatges.

Per altra banda, agraïm a les famílies que van assistir-hi, les quals van permetre que la jornada avancés amb la normalitat prevista i ens van mostrar el seu caliu amb la seva participació.