LA CAIXA DE RECORDS. Una experiència per treballar les emocions.

A tutoria hem estat fent una activitat que s’anomena la caixa dels records, que ens ha permès conèixer amb més profunditat els companys de classe.

Aquesta activitat consisteix en què cadascú ha de portar una caixa on hi ha de posar 5 objectes que ens representin, que siguin significatius per a nosaltres o que ens aportin bons records. Tot seguit, els hem d’ensenyar als nostres companys de classe i explicar els motius pels quals són importants per a nosaltres.

Ens ha agradat molt aquesta activitat, perquè a través dels objectes, hem pogut saber algunes coses molt interessants dels companys i que ens han cridat l’atenció. Per exemple, una companya va portar una ecografia de la seva germana i ens va explicar com va viure el seu naixement; un altre company va mostrar-nos una samarreta de l’equip de futbol on juga i força companys ens van ensenyar fotos o records dels viatges que més els van impactar.

La veritat és que vam gaudir molt escoltant tantes experiències i tan diferents! Ja ho diu la dita: tants caps, tants barrets.

Escrit per la Berta, el Guillem i la Mame en representació de l’alumnat de 1r d’ESO