Ens visita la Care Santos

El passat dimecres 1 de febrer l’alumnat de segon va tenir el plaer de rebre la visita de l’escriptora maresmenca Care Santos, qui ens va explicar tots els secrets que s’amaguen darrere el procés d’escriptura de la novel·la que hem llegit. “Mentida” és una novel·la d’intriga, plena de matisos i mitges veritats que ha atrapat als alumnes des de la primera pàgina. Els perills de la xarxa, les drogues, l’amor, l’amistat, els delictes juvenils o la vida als barris marginals són alguns dels temes centrals de la història. Temes que han resultat molt interessants per l’alumnat, que ha volgut seguir la història de la X ènia i l’Èric amb els altres tres llibres de la saga: “Veritat, “Por” i “Ben”. Els alumnes ja tenen ganes de llegir l’última novel·la “Els Medina” que aviat estarà disponible a les llibreries.
#despertem el gust per la lectura