ENS PREPAREM PER DISSENYAR UNA CASA SOSTENIBLE

L’alumnat de 4t d’ESO està treballant l’habitatge a la matèria de tecnologia. En aquest projecte l’alumnat construirà una maqueta, però abans és molt important fer el disseny de la casa en 3D. Els dissenys han de complir un requisit molt important que afecta el disseny estructural: cal que siguin cases energèticament sostenibles i sense barreres arquitectòniques.

Per aprendre a dissenyar la maqueta del seu habitatge ideal, hem començat amb el procés de disseny. Podeu veure la feina que estem portant a terme a l’aula de tecnologia en aquest vídeo.