El número 4166 guanya la rifa organitzada per l’alumnat de 4t d’ESO

L’alumnat de 4t anirà de viatge de fi de curs a Berlín del 4 al 8 d’abril
L’alumnat de 4t d’ESO ha organitzat el sorteig d’una cistella per a ajudar a finançar el viatge de fi de curs, que tindrà lloc a Berlín del 4 al 8 d’abril. Aprofitant que aquest cap de setmana tenia lloc la fira de Sant Josep, els estudiants i les estudiants han venut tires de la rifa al voltant de les instal·lacions firals. La cistella s’ha pogut fer gràcies a la col·laboració de comerços i empreses de Mollerussa i de tota la comarca, que han aportat vals de descompte, productes i serveis. Ha sortit guanyador el número 4166, després d’un sorteig que s’ha fet aquest dilluns a les instal·lacions del centre. Enhorabona a la persona guanyadora! (Pot passar a recollir la cistella al centre.)
Podeu consultar aquí el llistat d’empreses i comerços que han col·laborat amb la cistella. Sense aquesta col·laboració, no hauríem pogut organitzar la rifa. Gràcies!