Donem la benvinguda al nou curs

Avui estem contentes perquè hem donat la benvinguda al nou curs! i, amb ell, hem iniciat un nou camí ple de sentiments i emocions positives que ens aporten l’energia i les ganes per fer del “nostre” institut:

• una infraestructura on tota la comunitat educativa hi tingui cabuda,
  • un espai ple de moments feliços que generin records imborrables,
  • un equip empàtic, cooperatiu i engrescador que motivi a l’alumnat a superar-se cada dia,
  • un lloc on les noves oportunitats emergeixin i ens ajudin a remuntar davant les dificultats,
  • un entorn que permeti experimentar i innovar, …

Un nou curs escolar és un enorme signe d’interrogació, un desafiament, una inquietud.

En un dia com avui, ens han volgut acompanyar el director dels Serveis Territorials d’Educació de Lleida, Carles Vega; l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona; i la nostra inspectora, Gemma Arrufat; els quals han transmès a l’alumnat els seus bons desitjos per aquest curs.

Avui iniciem el curs 2019-20 i ho fem amb un centre i gran part dels recursos humans nous.

Tot l’equip de professorat us dona les gràcies i us acull amb els braços ben oberts!

Molt bon curs a tots i a totes!