Criteris de qualificació i avaluació

Demà iniciem el nou curs 2019-20 i demà també els/les alumnes de l’INS Mollerussa IV coneixeran el nou professorat i el funcionament de les matèries que ocuparan el seu horari lectiu.

En aquest enllaç trobareu els diferents criteris de qualificació i avaluació de totes aquestes, que no és res més que les pautes sobre quins aprenentatges ha d’adquirir l’alumne/a, els quals determinen el grau d’assoliment de les competències bàsiques de cada matèria.

Al llarg del curs, també podreu trobar aquests documents mitjançant la pàgina web del centre i, seguint el següent camí:

• Menú
  • Organització
  • Criteris de qualificació i avaluació de cada matèria

Us animem a que els consulteu i els tingueu presents per tal de facilitar-vos el poder superar les competències amb èxit.

Moltíssimes gràcies i bona diada!