CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat dia 9 de març una representació del nostre centre va participar a la fase territorial del Certamen de Lectura en Veu Alta, a la Sala de Ball del teatre L’Amistat de Mollerussa. Aquest és un certamen organitzat per  la Fundació Enciclopèdia Catalana amb l’objectiu de fomentar la lectura entre els infants i els joves.

En la categoria de Corsaris, ens va representar Evelina Petrula de 2n d’ ESO amb la lectura d’un fragment d’ El noi de l’última fila de Onjali Q. Raúf. En la categoria de Tropa de Corsaris, els representants van ser l’Adrià Molins, el Pau Miró i l’Elena Granados, tots ells de 3r d’ESO, amb la lectura de Katalepsis de M. Carme Roca, i finalment, com a Timoners (alumnat d’Aula d’Acollida), la nostra representant va ser l’Amae Hajii de 2n d’ESO, que va llegir un fragment d’Un fill d’Alejandro Palomas.

La participació del nostre alumnat va ser molt satisfactòria i van tenir un paper destacat que els va fer mereixedors d’un diploma. Però cal destacar el pas a la final territorial en la categoria de Corsaris de l’Evelina Petrula.

Agraïm la participació de l’alumnat participant i encoratgem a l’Evelina per a la propera lectura.

Un nen que llegeix serà un adult que pensa