Certamen de lectura en veu alta

El passat dia 7 de març, una representació del nostre centre va participar a la fase territorial del Certamen de Lectura en Veu Alta, al teatre de l’Amistat de Mollerussa. Aquest és un certamen organitzat per  la Fundació Enciclopèdia Catalana amb l’objectiu de fomentar la lectura entre els infants i els joves.

En la categoria de Corsaris, ens va representar la Jana Messia de 2n d’ ESO amb la lectura d’un fragment d’ El lleó sobre la porta de Onjali Q. Raúf. En la categoria de Tropa de Corsaris, els representants van ser la Berta Gordó, l’Arnau Montalà i el Dylan Luna, tots ells de 3r d’ESO que van llegir un fragment de Nascuts per ser breus de Toni Mata.

La participació del nostre alumnat va ser molt satisfactòria i van tenir un paper destacat que els va fer mereixedors d’un diploma. Però cal destacar el pas a la final territorial en la categoria de Corsaris de la Jana Messia, la qual disputarà la Final Territorial el proper 16 de maig al teatre de Balaguer.

Agraïm la participació de l’alumnat participant i encoratgem a la Jana per a la propera lectura.

Un nen que llegeix serà un adult que pensa.