1a trobada de Tutoria Entre Iguals

Des de la matèria d’ERG i, com a projecte intergrupal, s’està impulsant el projecte Tutoria Entre Iguals, en el que es formen parelles-tutoria entre l’alumnat de 1r i 3r d’ESO.

Aquesta iniciativa és una estratègia educativa que pretén fomentar la convivència escolar, millorar la integració escolar, treballar per la cultura de la no exclusió i la no violència, fomentant que les relacions entre iguals siguin més satisfactòries i, així, preveure l’assetjament en el centre.

El dilluns, 27 de novembre, es va dur a terme la primera trobada en la que tot l’alumnat de 1r va conèixer el seu tutor/la seva tutora i va poder compartir informació de cadascú d’ells i d’elles, per així “trencar el gel” i que l’alumnat de 3r esdevingui referent del de 1r.

Ha estat tot un èxit i ja estan esperant la nova trobada!