Xocolatada solidària i venda de Gorres per AFANOC

Us informem d’una nova acció solidària que organitza el nostre institut amb la col·laboració d’alumnes voluntaris de 3r d’ESO i que s’inicia el proper dimarts, 5 de febrer de 2019 durant el primer pati amb la venda de coca amb xocolata per 1,5€, així com, la venda de gorres solidàries de la 6a. Edició del “Posa’t la Gorra” amb un preu de 7€. La venda continuarà en les hores del pati al llarg de tota la setmana.

Amb aquesta bona iniciativa, els alumnes del nostre centre pretenen implicar-se en primera persona recaptant  fons per donar-los posteriorment a l’AFANOC, associació d’amics i familiars de nens amb malalties oncològiques. Esperem doncs la vostra participació i el vostre suport.

Aquesta acció s’emmarca dins de les accions d’aprenentatge i servei que ben segur enriqueixen l’educació del nostre alumnat.