Xerrada sobre el reciclatge de piles (Programa Apilo XII)

IMG_20170329_092313El passat dimecres 29 de març, en Jordi Juncosa, representant del programa Apilo XII a les Escoles, va fer una conferència-taller a l’alumnat de 3r ESO sobre la necessitat de reciclar piles i bateries de tot tipus, ja que suposen un perill greu, en aspectes diversos, per la sostenibilitat de l’entorn natural. Volem agrair al conferenciant i al programa Apilo la seva visita al nostre centre i la interessant informació rebuda. Aquí hi ha algunes imatges!

El nostre centre participa també aquest any en el concurs-programa Apilo XII, en el qual es premia a l’Institut o escola que més piles o bateries recull en un contenidor especial que tenim habilitat a la zona del nostre plafó d’Escola Verda.