Xerrada de l’empresari Ricard Vizcarra (PuntEco) per 2n Batxillerat

Tot l’alumnat de 2n de Batxillerat ha pogut escoltar les reflexions d’un empresari sobre la seva experiència i sobre els valors personals importants per l’èxit d’una empresa. Aquesta activitat, gestionada per la matèria d’Economia d’Empresa, s’inclou dins el Programa Escola i Empresa de la Fundació Privada d’Empresaris FemCAT.
L’empresari Ricard Vizcarra és un dels directors de l’empresa PuntEco establerta a Lleida, que ofereix diferents serveis relacionats amb aspectes ambientals. Volem agrair-li el seu temps per transmetre’ns la seva experiència.
Podeu trobar imatges de l’activitat.