Xerrada de la Fundació “Escola i Empresa” a 2n Batxillerat

Durant el matí del passat dijous 28 de febrer tots els alumnes de 2n de Batxillerat van participar en la xerrada que ens oferia el programa Escola i Empresa, un programa que agrupa més de 140 empresaris de la fundació FemCAT (Fundació Privada d’Empreses i empresaris) i que té per objecte atansar el món de l’empresa als estudiants per mitjà de la visita d’un empresari a l’aula.

En aquest cas la empresària que visitant era la Remei Capitan, directora de la seva pròpia empresa dedicada al Coach Banching i que ens va explicar el seu dia a dia en el món de l’empresa, a més, vam poder conèixer de ben a prop la figura de l’empresari/a que de vegades pot semblar tant llunyana.

Així doncs, els alumnes van poder conversar amb ella i plantejar-li dubtes sobre el que suposa ser un empresari i dirigir la teva pròpia empresa.

En definitiva, va ser una activitat interessant i que els alumnes van valorar positivament. Vegeu-ne un recull de fotografies.