Voluntaris de 3r ESO al Gran Recapte del Banc d’Aliments

flagAlumnes de 3r ESO de l’Institut Joan Solà participen com a voluntaris en el Gran Recapte d’Aliments els dies 25 i 26 de novembre.

Tots els alumnes participants organitzats mitjançant un quadrant creat prèviament segons la disponibilitat de cadascú, han aconseguit fer diversos torns en diferents establiments de les poblacions d’Alguaire i Torrefarrera. I, gràcies a la seva col·laboració conjuntament amb la d’altres voluntaris del poble, ha estat possible acumular grans quantitats d’aliments donades per persones anònimes que s’apropaven als punts de recollida amb les bosses facilitades pels voluntaris a l’entrada a l’establiment. Finalment, al tancament de les dues jornades totes les caixes acumulades van ser recollides i transportades cap al Banc d’Aliments de Lleida.

Molt bona feina, nois i noies!

img-20161125-wa0005