Visiteu el web de l’AMPA!

Us recomanem que visiteu el web de l’AMPA, on hi trobareu informació per les famílies i moltes propostes per activitats extraescolars: anglès, teatre, música, informàtica/mecanografia, robòtica, videogames, top dance… A més a més, incorpora un formulari de contacte per si teniu interés en comentar o preguntar asobre spectes relacionats amb la seva tasca.

L’AMPA col·labora sempre amb el nostre centre millorant equipaments i instal·lacions, subvencionant activitats d’aprenentatge de l’alumnat, gestionant les activitats extraescolars, recollint les demandes de les famílies per millorar l’Institut, etc. Per moltes raons és important conéixer l’activitat de l’associació, tot facilitant la tasca educativa a l’Institut.

Ei, a més a més, a la pàgina de portada del seu web hi podeu veure com es veurà la façana del nostre futur institut!!