L’alumnat de 1r de Batxillerat a les Jornades de Recerca de la UdL

Vam assistir a les Jornades de Recerca que es van dur a terme el 31 de gener, adreçada a l’alumnat de 1r del batxillerat Humanístic, i l’1 de febrer, adreçada a alumnes de 1r del batxillerat Científic i Tecnològic. Les activitats van tenir lloc a l’Edifici Transfronterer del Campus de Cappont de la UdL. Les sortides van ser organitzades des de la Coordinació de Batxillerat.

Com cada any, l’ICE de la UdL organitza les Jornades de Recerca, per tal que l’alumnat de 1r de batxillerat disposi d’eines per poder elaborar el seu Treball de Recerca.

En aquestes jornada, els i les alumnes de 1r de batxillerat, que ja comencen a plantejar-se el tema i la metodologia del seu propi treball, poden inspirar-se i prendre model de les explicacions que rebran tant per part de l’expert en metodologia de recerca i en per part dels seus companys de 2n de batxillerat que han estat premiats a la UdL.