Visitem la Biblioteca Pública de Torrefarrera i hi commemorem el Dia de la Pau

L’alumnat de 1r, 2n d’ESO i el de l’aula d’acollida van visitar en els passats dies la recentment inaugurada Biblioteca Municipal Providència Tomàs. Un cop allí, el personal que hi treballa va fer una breu explicació de com està organitzada, els horaris i de com funciona el servei de préstec. Es va facilitar a tothom que ho va sol·licitar els impresos per fer-se el carnet.

Al mateix temps es va aprofitar per escriure als vidres del vestíbul missatges de pau i de comunicació no violenta que prèviament s’havien treballat a classe de llengua. Un grup d’alumnes de l’optativa de 3r d’ESO de plàstica van participar-hi retolant el títol de la jornada.

S’inicia així la primera col·laboració de l’institut amb la biblioteca. Agraïm el tracte rebut i esperem fer d’aquest equipament una espai més per al nostre aprenentatge.

Podeu trobar més imatges de l’activitat aquí!