Uns quinzena d’alumnes del nostre institut han visitat aquesta setmana el Club d’Escacs Torrefarrera per conèixer de més a prop les seues instal.lacions. La visita també ha servit per fomentar la relació entre l’entitat i aquests estudiants de 2n d’ESO que han escollit practicar aquesta disciplina en una assignatura optativa que ofereix el centre.
Aquest mateix alumnat, que forma part del Club d’Escacs del nostre institut, assistirà el proper dissabte dia 30 al torneig d’escacs que tindrà lloc a Corbins, organitzat pel Consell esportiu del Segrià i l’Acadèmia d’escacs Josep Oms de Lleida.
No és la primera vegada que els estudiants surten del centre per jugar a escacs. De fet, el seu primer pas fora de l’institut va ser el passat mes d’octubre, quan van prendre part en el torneig d’escacs de Rosselló, una ocasió que no només els va permetre aprendre i conèixer gent nova sinó que també va servir perquè se’ls reconegués el seu esperit esportiu.


