Visita de l’escriptor Emili Bayo per a 3r d’ESO

Avui hem rebut al centre l’escriptor Emili Bayo, que ens ha vingut a parlar del llibre Prop de les bombes, la lectura d’aquest trimestre per a l’alumnat de 3r d’ESO.

Així, hem pogut escoltar de primera mà els motius que van portar-lo a escriure un llibre sobre la Guerra Civil destinat als adolescents, en quins personatges reals es va inspirar, com és el procés de creació d’una novel·la… però, sobretot, ens ha permès prendre consciència de la duresa de l’exili, que avui ens pot semblar llunyà però que no fa pas tant molts catalans van patir.

Agraïm a l’Emili Bayo la visita i l’estona compartida. Parlar de llibres ens encanta, però fer-ho amb el seu autor és tot un luxe!

DEPARTAMENT DE LLENGUA CATALANA