Visita d’alumnes del Liceul National de Informatica Arad (Romania) aquesta setmana

Durant la setmana del 12 al 16 de març tindrem entre nosaltres a 11 alumnes provinents del Liceul National de Informatica Arad (aquí podeu visitar el seu lloc web), una prestigiosa escola de la ciutat d’Arad a l’est de Romania, com a primera part d’un intercanvi amb alumnes de l’Institut Joan Solà, tots ells integrants del grup d’ampliació curricular. L’intercanvi es produeix dins un projecte eTwinning anomenat Health and Sustainability through cultures (Salut i sostenibilitat a travès de les cultures), on volem també compartir informació sobre aspectes de salut i reciclatge de residus i fer-ne reflexió.
Les activitats que compartiran els visitants amb els seus companys locals inclouen visites al patrimoni cultural (Barcelona i Lleida), activitats per donar a conèixer els nostres pobles, recepció oficial de l’alcalde de Torrefarrera,trobada amb alumnes catalans provinents de famílies d’origen romanès, fòrums per compartir informació relacionada amb salut i reciclatge als nostres països, taller de balls tradicionals, activitats d’educació física, etc.

La llengua de comunicació amb ells serà l’anglès, del qual tenen un molt bon nivell.