Video-Propostes de lectura per part d’alumnes. Preneu-ne nota!

Al nostre institut fomentem la lectura amb diferents iniciatives, relacionades amb el nostre projecte ILEC (Impuls a la Lectura): una acció són les estones de lectura diàries després del primer pati a tota l’ESO. També tenim un bloc on tothom de la nostra comunitat educativa pot fer recomanacions i comentaris sobre lectures.

En aquest sentit, us volem fer arribar una sèrie de recomanacions en forma de vídeos d’alumnes de 1r ESO per si esteu pensant en quin llibre llegir. Les hauríeu de considerar, evidentment!