Video Eurovisiu dins el projecte Erasmus+ “DiscriminACTion for a better integrARTion”

Ara al mes de maig havíem de viatjar amb un grup d’alumnes i porfessors a Vilnius, Lituània, en la darrera trobada del nostre projecte Erasmus+ “DiscriminACTion for a better InterARTion”. A causa del COVID19 no ha estat possible, i hem fet una activitat alternativa, una coreografia conjunta, a la qual alumnes i professorat dels 4 instituts participants al projecte, de Lituània, França i Itàlia, a banda del nostre.

Amb aquesta iniciativa hem celebrat el “Europe Day“, que va ser el 9 de maig.

La coreografia és d’un tema prou divertit que havia de representar a Lituània precisament en el Festival d’Eurovisió d’aquest 2020 que no es pot celebrar. Una iniciativa on ens vam divertir molt tothom que hi va participar. Si mireu els vídeos potser coneixereu algú. Al darrer vídeo també us adjuntem el tema original, que és del grup The Roop, de títol “on fire”.

Un mix amb les coreografies que es van enviar des de casa

Un vídeo de la coreografia conjunta que vam fer durant una sessió de xat amb Zoom

I aquí el tema original de The Roop