V Celebració del Dia Escolar de la Pau i la No Violència

Com cada any, a l’Institut Joan Solà hem commemorat el DENIP o dia escolar de la no violència i la pau.

Des de les matèries de Valors i Religió s’ha treballat a partir de l’elaboració de cartells d’algú que ha estat premi Nobel de la pau i se n’ha fet una exposició al vestíbul. Així, hi ha cartells dedicats a Malala, Rigoberta Menchu, la mare Teresa de Calcuta, Martin Luter King, Nelson Mandela i altres.

Des de tutoria s’ha fet una reflexió sobre la comunicació no violenta i s’han retallat uns coloms on s’hi han escrit missatges en aquest sentit, els missatges es troben penjats a l’arbre que hi ha al vestíbul.

Per concloure la commemoració, el dia 30 de gener, Dia de la Pau, s’ha llegit un manifest al pati al mateix temps que s’han lliurat els premis del Concurs de Cartells Núria Labartra per part del president de l’AMPA i d’un membre de l’Ajuntament de Torrefarrera.

Des d’aquí felicitem els guanyadors!

Podeu veure imatges relacionades amb les activitats del DENIP aquí