Us presentem el lloc web “Parlem!”

Volem presentar-vos el nou espai Web “Parlem!”. L’expressió oral és una competència clau de cara al futur de tot/a estudiant. Com es pot llegir en la pàgina de presentació del web:

parlemParlem! és un projecte de l’Institut Joan Sola de Torrefarrera per millorar l’expressió oral del seu alumnat i de suport al professorat que treballa la comunicació oral dels seus alumnes.  Consisteix en la creació d’un grup d’alumnes i professors experts en comunicació oral, sobre els quals s’organitza el treball del centre en aquest àmbit comunicatiu.

Parlem! és una part de l’aportació de l’Institut Joan Solà de Torrefarrera al projecte Erasmus + anomenat “Skills for Success”, en el que participen sengles  centres de Belfast, Berlin, Gubbio, Huelva i Torrefarrera.

Parlem!  és lloc on podreu trobar recursos, orientacions, exemples de bones pràctiques, métodes d’avaluació…  que t’ajudaran a  resoldre amb éxit les teves exposicions orals.

Aquest web ha estat dissenyat pel Juanjo Falcó, professor de llengua castellana del nostre Institut. Aprofiteu-la!!