Unim la programació amb la música – Makey Makey

Des de la matèria de tecnologia, amb el programa Scratch i la placa MaKey MaKey connectem el món digital amb el món físic. Amb aquest objectiu s’han fet un parell d’activitats amb col·laboració amb la matèria de Música: Els alumnes 1er ESO van programar un piano fet amb un cartró i paper d’alumini, i els alumnes de música de 4rt van fer un xilofon de pastanagues, connectant-les als diferents sensors de la placa i programant el Scratch perquè toqués notes diferents en cadascuna. Gràcies al Jordi Puigvert, el Xavier Ribes i la Mercè Vidal per coordinar-ho!

makey2makey1