UN ALUMNE, UN ALIMENT: 500!

Els alumnes de 2n d’ESO han dut a terme aquest trimestre un projecte sobre la celiaquia i l’alimentació, en general. En el marc d’aquesta activitat, s’ha organitzat un recapte solidari per al Banc dels Aliments que tindrà lloc del dilluns 14 al divendres 18 de desembre, ambdós inclosos.

Necessitem tots aquells productes que tinguin una data de caducitat llarga. Són especialment necessaris els següents: Llegums cuits, oli de gira-sol, llet, brou, galetes, conserves de carn i peix, llet maternitzada, farinetes infantils, potets infantils.

Podeu portar els aliments durant el primer pati (de 10:15h a 10:40h) a la taula que es situarà a davant de la cantina. Allà trobareu alumnes voluntaris, que recolliran i empaquetaran tot el que es reculli.

Participar en iniciatives solidàries diu molt de les persones i transmet valors molt importants als joves. Aquest any ja tenim 500 alumnes al centre, i ens hem proposat aconseguir, com a mínim, un aliment per alumne. Volem, doncs, recaptar almenys 500 productes.

Animeu-vos a col·laborar!