Trobades online en francès amb centres europeus

Durant les darreres setmanes, l’alumnat de 1r ESO de l’optativa de llengua francesa ha participat en conferències en línia amb companys d’altres instituts europeus. Han preparat una mica el que havien de compartir amb l’alumnat estranger i llavors hem trobat un moment per poder connectar-nos.

Els centres amb els quals ens connectem participen al projecte eTwinning “S’amuser en apprenant le Français” (divertir-se aprenent francès), amb socis d’Itàlia, Grècia, Portugal, Polònia i Alemanya.

Hem fet conferències:

• Amb Potenza, a Itàlia (amb qui havíem intercanviat felicitacions de Nadal) amb l’alumnat de francès dels grups 1rB i 1rC.
  • Amb Agueda, a Portugal (amb qui havíem intercanviat felicitacions de Nadal) amb l’alumnat de francès dels grups 1rA i 1rD.

Sempre és una experiència molt engrescadora, encara que de vegades pugui fallar l’àudio! En tenim algunes imatges!