Trobada de l’alumnat mediador de l’institut.

El divendres 8 de febrer es va celebrar la primera trobada d’alumnat mediador de l’institut per tal de donar impuls al servei de mediació entre iguals per resoldre conflicte de convivència a l’institut d’una manera més efectiva, reparadora i creant consciència entre la comunitat educativa.

La millor manera d’afrontar els conflictes de convivència és aprendre les habilitats socials que es posen en joc en una mediació. Som un gran equip d’alumnat i professorat voluntari per aconseguir que s’estengui i s’utilitzi aquest servei de forma més habitual.

És per això que hem creat una via ràpida per accedir al servei. Demana mediació per email, tant per un mateix com per a companys que creguis que ho poden necessitar.

mediaciojoansola@gmail.com

ANIMA’T A DEMANAR MEDIACIÓ!

Què és la mediació?

La mediació  és una forma de solucionar conflictes entre iguals.  És voluntària i confidencial.

Es reuneixen  dos MEDIADORS, i les persones en conflicte per tal d’assolir un acord satisfactori mitjançant el diàleg.

Quins avantatges té?

-El diàleg ens ajuda a comprendre el conflicte.

-Desenvolupa actituds de respecte i col·laboració.

-Ensenya a posar-se en lloc dels altres.

-Millora les relacions entre les persones.

-Redueix el nombre de sancions.

Llistat d’alumnat mediador curs 2018/19

Gerard Benet, Aleix Molina, Laia Urbano, Alex Alias, Alicia Surd, Jaume Lahuerta, Carles Anglada, Joan Arnó, Dúnia González, Paula Bailach, Clàudia López, Maxi García, Pol Roig, Albert Escuer, Gorka Montull, Yasmin Houicha, Blanca Piñol, Mustaffa Touray, Maria dels Àngels Escobedo, Pol Alexander Gómez, Jessica Adolean, Joana Canal, Júlia Pujol, Marta Viñals, Chayma Alaoui,  Pol Casals, Rebeca Ilea, Izabella Buzdugan, Carlos Pardo, Eric Adell, Daniel Jurchela, Iris Sabaté, Macià Roig, Carla Inglès, Genis Gatius, Julen Garcia, Alba Farré, Elia Javierre, Danae Viudes, Joel Verdú, Yeray Salvia, Bet Sentís, Marina Cantons, Jerian Granados, Ruben Lechosa, Sergi Martin, Ivan Pedrico.

Llistat de professorat mediador curs 2018/19

Carmen Almerge,  Romi Boladeres, Carlos Buitrago, Montse Capdevila,  Anna Castro, Anna Pérez , Ester Llovera, Imma Fornells, Susanna Roig, Anna Sanchis, Laia Vidalmorgó.