Trobada amb l’Ajuntament de Torrefarrera (projecte Apadrinem l’Alzinar)

El dijous 2 de maig vam fer una reunió del comitè ambiental de professorat i alumnat de l’Institut Joan Solà amb els representants de l’Ajuntament de Torrefarrera Ramon Casanovas (regidor d’Educació) i Marta Huguet (tècnica de Medi Ambient), per fer balanç del primer curs d’implantació del projecte “Apadrinem l’Alzinar” i planificar les futures actuacions en els propers cursos del projecte.

Els participants a la reunió van compartir les preocupacions, idees i plans de futur sobre com millorar el coneixement i promocionar l’aprofitament respectuós de l’espai de l’Alzinar. Es van fer diverses propostes per concretar en futurs cursos, esdevenint una reunió molt útil per compartir la gestió del projecte.

El projecte “Apadrinem l’Alzinar” és un projecte d’innovació dins el programa “Apadrinem el Patrimoni” del Departament d’Educació,  que es realitza a l’Institut Joan Solà coordinat per Gemma Torrent, en associació amb l’Ajuntament de Torrefarrera i l’Escola La Creu de Torrefarrera.