Tots junts contra el càncer infantil!

1. Un any més l’institut col·labora amb l’Associació de Nens amb Càncer (AFANOC), posant a la venda les conegudes gorres, que es poden adquirir a un preu de 8 €, durant aquesta setmana a les hores de pati. Així, l’alumnat voluntari de 3r d’ESO, dins de la matèria d’Aprenentatge i Servei, es mobilitza de nou per dur a terme aquesta acció solidària amb una llarga tradició al centre.

Els alumnes de l'institut Joan Solà col·laboren amb la campanya Posa't a gorra d'AFANOC.

Posa’t la Gorra!” és una campanya de sensibilització que pretén donar a conèixer l’existència del càncer infantil, per tal de normalitzar la malaltia i pal·liar les necessitats que sorgeixen a partir del seu diagnòstic.