Teatre “PLAYOFF” a la Llotja per 1r i 2n ESO

El passat 24 de gener, alumnes de 1r i 2n ESO del nostre institut van poder veure a la Llotja l’obra “Playoff” de La Joven Compañia, de l’autora Marta Buchaca. Es tracta una tragicomèdia que reflexiona sobre el paper de la dona i de l’esport femení en una societat que encara manifesta un masclisme ferotge en molts àmbits. Al vestidor afloren les enveges, els somnis, els dubtes i les pors d’unes noies que l’únic que volen és viure de la seva passió.

Va ser una obra entretinguda per a tothom i que mostra a l’alumnat, entre altres aspectes, que cal millorar molt encara pel que fa a la igualtat entre homes i dones.

Us n’hem adjuntat algunes imatges