Teatre “Mirall Trencat” i Fundació Sorigué

El passat 19 de febrer, l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat van anar al Teatre de l’Escorxador a veure la representació que la Companyia Mea Culpa fa de l’obra Mirall Trencat de Mercè Rodoreda, i després a la fundació Soriqué a veure l’exposició “Mat Collishaw. The End of Innocence” .

Mirall Trencat

L’obra s’adreça tant als estudiants de segon de batxillerat, que tenen al seu programa d’estudi la lectura de Mirall Trencat, com al públic en general. Està pensada per:

• Motivar els alumnes a llegir la lectura prescriptiva Mirall Trencat.
  • Apreciar l’obra literària, analitzar-la i comprendre-la.
  • Donar a conèixer el context històric, social i cultural de l’època en què transcorre l’obra i la vida de l’autora.
  • Apropar els alumnes al llenguatge teatral per estimular la seva capacitat d’observació de l’obra i del treball dels actors.

En finalitzar l’obra, els alumnes participen en un col·loqui debat sobre la representació, l’autora i els fets històrics i socials que es descriuen a Mirall Trencat.

Exposició a la Fundació Sorigué

“Mat Collishaw. The End of Innocence” ens convida a reflexionar sobre la relació dels humans amb l’entorn natural i l’entorn digital, emfatitzant aquelles situacions i problemàtiques que condicionen l’actualitat i la manera que té la societat de processar-les i enfrontar-s’hi. A la vegada, permet parlar de la nostra manera de codificar aquests estímuls externs i de categoritzar-los en base a la nostra percepció.

Imatges aquí