Taller de manteniment de bicicletes amb Ecostudi

El 21 de desembre vam poder participar en un taller sobre manteniment de bicicletes amb la presència de David, de l’empresa Ecostudi. Hi va participar l’alumnat dels tres grups de 3r ESO i també l’equip d’alumnes delegats ambientals del projecte Escola Verda Joan Solà de tots els nivells educatius. L’alumnat de 3r ESO havia de guiar la bicicletada solidària per La Marató de l’endemà, com a acció dins del projece pluridisciplinar en el qual participen.

Va compartir amb nosaltres la importància de la reutilització, aspectes sobre seguretat i.  manteniment de la bicicleta. El nostre agraïment a Ecostudi per les sessions de taller.

En podeu veure imatges!