Stat Wars a la UdL (4t ESO i 1r Batxillerat)

El passat divendres 26 d’octubre els alumnes de 4t d’ESO i 1r de batxillerat van assistir a la jornada “Stat Wars, el despertar de les dades” ,organitzat per la Universitat de Lleida.

Stat Wars és una trobada d’alumnes de diversos centres per encarar, d’una manera divertida, les dades estadístiques, presents en molts moments de la nostra vida quotidiana.

Durant l’activitat, que té format de xerrada-concurs, els alumnes van poder entendre millor la utilitat de l’Estadística, a partir d’exemples i explicacions teòrics, i van participar activament en jocs on calia resoldre problemes utilitzant tècniques estadístiques.

Alguns dels nostres alumnes van ser guanyadors d’aquests jocs.