Sortides de tutoria a l’ESO

L’alumnat de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO ha fet recentment les tradicionals sortides de tutoria que han servit per cohesionar el grup i per conèixer-se millor.

Els més petits del centre, els de 1r d’ESO, van anar dimecres passat a Lleida per visitar la Seu Vella i la Mitjana. Com podeu veure a l’àlbum, tots ells van poder gaudir d’un magnífic dia de sol i calor!

Els de 2n, van anar dimarts fins a Montserrat. Van fer una caminada entorn del monestir, on l’alumnat va poder gaudir d’unes magnífiques vistes del paisatge dels voltants i una visita a la basílica. Podeu veure l’àlbum de fotos aquí.

Els alumnes de 3r també van viatjar, però en aquest cas a la província d’Osca, a Alquézar. Allà van fer una ruta per les tradicionals pasarel·les. Mireu aquí què bé s’ho van passar!

Sortida de 3r d'ESO a Alquézar.

Pel que fa als nois i noies de 4t, la sortida va tenir lloc a Sant Llorenç de Montgai, on van fer una caminada circular pel pantà i van acabar el matí jugant i practicant diferents esports. Podeu veure l’àlbum de fotos en aquest enllaç.