Sortides de final de curs a l’ESO i 1r de Batxillerat

El curs arriba al seu final i els alumnes de 1r, 2n, 3r d’ESO i 1r de Batxillerat van marxar tota la setmana passada a diferents indrets durant les respectives sortides de final de curs.

Els més petits del centre, els de 1r d’ESO, han visitat aquest any el Mas Gircós, a la Garrotxa. Envoltats d’un magnífic entorn natural van poder dur a terme activitats de descoberta de l’entorn com visites a la zona volcànica i a la Fageda d’en Jordà, trekking al volcà Croscat, rutes d’orientació, la descoberta de Besalú i activitats més dinàmiques com el bosc vertical amb ponts i tirolines. Podeu veure l’àlbum de fotos de 1r d’ESO aquí.

Com és tradicional al nostre centre, els de 2n d’ESO han tornat a participar en una English Week. El destí d’aquest curs ha estat Santa Susanna, on al llarg de cinc dies l’alumnat ha realitzat diferents activitats educatives i de lleure en llengua anglesa. A més, també s’han refrescat amb jocs aquàtics i han pogut combatre la calor que ha fet aquests darrers dies! Podeu veure l’àlbum de fotos de 2n d’ESO aquí.

L’alumnat de 3r d’ESO enguany va anar a parar a Barcelona, on al llarg de la setmana van poder fer activitats de tot tipus. Així, hi va haver temps per dedicar a l’urbanisme de la capital, treballant aspectes de la ciutat medieval i romana i també de l’Eixample. L’alumnat també va visitar el mercat de la Boqueria i l’Ajuntament i van aprofitar per conèixer més a fons el metro amb una proposta de descoberta. A més, hi va haver temps de dur a terme una activitat de física al parc del Tibidabo, amb les seves atraccions, i de conèixer la Sagrada Família de Gaudí. Per últim també van anar al Teatre Nacional de Catalunya a veure l’obra “El temps i els Conway” i al Cosmocaixa. Podeu veure l’àlbum de fotos de 3r d’ESO aquí.

Per últim, els de 1r de Batxillerat van anar fins a València. Allà van visitar la ciutat de les arts i les ciències (l’Oceanogràfic el Museu i l’hemisfèric) i també van poder passejar pel centre històric. La resta de dies el grup va aprofitar per anar a Morella i també a Peñíscola. Podeu veure l’àlbum de fotos de 1r de Batxillerat aquí.