Sortida de 3r ESO a l’Aeroport del Prat i al Parlament de Catalunya

El passat dimecres 20 de novembre de 2019, els alumnes de 3r d’ESO van gaudir d’una sortida a Barcelona. Van visitar l’aeroport Josep Tarradellas Barcelona- El Prat, fent un recorregut per tot el perímetre de les instal.lacions amb una explicació guiada, donant a conèixer tots els espais, infraestructures i funcionament de l’aeroport. Prèviament van escoltar una xerrada amb informació general. Al finalitzar es van traslladar fins a 2 miradors diferents on van observar tot el moviment de l’aeroport.

Per la tarda es van traslladar al Parc de la Ciutadella per visitar El Parlament de Catalunya. Van fer el recorregut guiat i van tenir la sort de comptar amb la visita del diputat cap de llista de Junts per Catalunya de Lleida el senyor Josep Maria Forné. Aprofitem per agrair-li la seva amabilitat.

Un cop finalitzada aquest visita ja van tornar cap a Torrefarrera havent gaudit d’un dia molt agradable i profitós.

Aquí en podeu veure força imatges