Sortida d’alumnat amb diplomes d’excel·lència a Coma-Ruga

Aquest final de curs l’institut ha organitzat una sortida lúdica per l’alumnat que més ha destacat en l’excel·lència del seu aprenentatge durant el curs. Durantnt el curs el centre atorga diplomes cada trimestre per l’excel·lència, i a final de curs tenen aquest merescut premi.

Un dia per gaudir a Com-Ruga amb activitats a la natura i visita a la platja. En tenim imatges!

Volem agrair a l’AMPA del centre la seva col·laboració en subvencionar aquesta activitat, igual que moltes altres a les quals contribueix durant el curs.