Sortida al Museu d’història de la Immigració

Aquesta setmana l’alumnat d’un grup de 3r d’ESO que cursa l’assignatura de Projectes del Programa d’innovació educativa “Recerca, Creació i Servei”  ha visitat el Museu d’història de la immigració de Catalunya.

Durant aquesta sessió han pogut aprofundir en la història de les migracions humanes, les seves conseqüències, les fronteres i problemàtiques actuals. A més, també han tingut l’oportunitat de pujar al vagó de tren BB-8000, conegut com “el Sevillano”, actualment convertit en un espai educatiu.

La visita, que forma part de les activitats del centre impulsades entorn a l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible número 10, la reducció de les desigualtats, ha permès a l’alumnat conèixer una altra visió del món i reflexionar sobre la construcció d’una ciutadania crítica i amb consciència social.

En podeu veure imatges en aquest àlbum!

Sortida al Museu de la immigració